Wednesday 10 September 2014



Jika anda tidak makan sayur-sayuran dan buah-buahan dengan secukupnya yang diperlukan tubuh, kerap minum minuman yang bergula atau tinggal di persekitaran yang tercemar, keperluan vitamin C anda adalah lebih tinggi. Nutrilite Bio C Plus yang dirumus dengan Pekatan Nutrilite yang ekslusif adalah cara ringkas dan mudah untuk menambah vitamin C yang mungkin hilang daripada diet anda.

Satu biji tablet membekalkan 250mg vitamin C (termasuk 30mg vitamin C semula jadi daripada pekatan Ceri Aserola Nutrilite yang ekslusif). Vitamin C membantu membentuk dan mengekalkan sel, menolong tubuh menyerap zat besi, dan bertindak sebagai antioksidan untuk mengekalkan tulang, gigi dan gusi yang sihat. Ceri Aserola adalah satu daripada sumber vitamin C terkaya yang memberi faedah pemakanan tambahan kepada kesihatan anda.

Serta 35mg Kompleks Multiflavonoid Sitrus (ekstrak kulit dan isi sitrus). Meningkatkan keberkesanan vitamin C dan bertindak sebagai antioksidan.

Kebaikan.
1. Membantu merawat Kecantikan kulit khusus wanita - akibat dari radikal bebas yang menyerang tisu dan menyebabkan kerosakan teruk terhadap struktur sel.
2. Mengeluarkan toksid dalam darah.
3. Perokok.
4. Membantuk menghilangkan kesan parut
5. Penyakit kencing Manis
6. Penyakit Buah Pinggang
7. Masalah Jantung
8. Melindungi DNA dari kerosakan
Panduan Kegunaan
Ambil & tuangkan tablet Bio C ke penutupnya sebelum meletakkan kuantiti yang betul ke atas tapak tangan. Jangan ambil dari dalam botol. Pastikan tangan tidak kena tablet dalam botol. Simpan tablet di tempat yang sejuk dan kering di bawah suhu 30°C. Jauhkan produk tersebut daripada haba dan kawasan yang lembab. Pastikan penutupnya ditutup dengan ketat selepas setiap kali memakannya dan letakkan semula ke dalam peti sejuk.

Sehari ambil 4 tablet, ambil 2 tablet pagi dan 2 tablet. Ambil selepas sajian

0 comments:

Post a Comment