Thursday 18 September 2014



Ramai yang berpuashati dengan keberkesanan produk Tropical Herbs ni.
Mari kita tinjau apa kata pengguna produk hebat ini.

Testimoni 1:

Set Tropical Herbs tu saya tak cuba sebab waktu tu saya tak tau pun kewujudan produk ni. memang rugi betul la. tengok kak angkat saya guna set ni... pehhhh badan steady lagi. kena pulak dia ambik sekali dengan set madu Bee Treasures... kulit dia pun lawa, tegang jer.

Dia ada la bagi saya try bengkung yg dibagi free kalau beli set Tropical Herbs ni... mmg beshhhh, rasa padat jer. dia kata lepas 3 minggu pakai, terpaksa adjust kedudukan bengkung tu sbb perut dia dah kempis. memang saya percaya pun sebab sampai sekarang anak dia dah 1 tahun lebih... badan dia maintain jek. malu ahh saya nak compare dengan dia padahal dia lebih tua dari saya

So far, mmg setiap pengguna tropical herbs nih saya tengok... maintain je figure diorang. sekarang nih lagi best, dah keluar tropical herbs punya kacip fatimah dan tongkat ali. elok kalau ambik kacip fatimah tu sekali dgn set bersalin nihh

Banyak info pasal set tropical herbs ni. insyaAllah... saya berani jamin set ni tak menyebabkan sembelit atau side effect pada baby yang minum susu badan. kalau caesar pun boleh guna set ni except for bengkung la.. yang tu kena tunggu sampai luka operation betul-betul sembuh.


Testimoni 2

Saya yang dah setahun lebih beranak ni pun, seronok jugak dapat pakai bengkung tu. memang terasa perut flat betul.. yang bestnya, boleh pakai sendiri... tak payah mintak bantuan sesaper nak pakai bengkung nih..

Masa mengandung lagi dah ambil beberapa supplement, protein, b-complex, vitamin c & kalsium.

Okeylah rasa badan sebab masa pregnant kena betul-betul masa bulan puasa, tapi tak penah pun ponteng puasa.

Masa mula pregnant berat bdn ni 53kg, sampai masa kat labour room dah 73kg. Kira masa pregnant tu naik sampai 20kg.

Masa pantang beli set Tropical Herbs, husband beli dgn mak dia, walaupun mak dia suruh makan ubat jamu yang lain tapi memandangkan husband dah belikan set yang ni, jadi makanlah.

So far, so good. Lepas bersalin sampai sekarang maintain 53Kg walaupun anak dah 2tahun 2bulan

OK, cukup dulu 2 testimoni kita untuk post ini. Nanti kami kongsikan lagi eh :)

0 comments:

Post a Comment